כלים שיהפכו אתכם למנהלי שיווק טובים עוד יותר

ריכזנו עבורכם שלושה כלים שאנחנו חושבות שיהיו שימושיים ביותר עבורכם ויעזרו לכם בעבודת השיווק.

  1. המלצה על שני תוספי כרום חדשים שמאפשרים סינכרון נתונים בין ה-WhatsApp למערכות ניהול הלקוחות (CRM).
    הראשון, של חברת  overstack.io הישראלית שפיתחה את תוסף Whatslly שמחבר בין Salesforce ל-WhatsApp.
    והשני, Leadsruptive שפיתחה תוסף דומה שמתחבר ל-HubSpot. 

    ליחצו כאן לסקירת הכלים

  2. כדי למצוא רעיונות לכתיבת תוכן בתחום ספציפי המלצנו בעבר על Answer The Public שהוא כלי חזותי, שימושי מאוד, שנותן לך רעיונות לנושאים לכתיבה על בסיס מילות מפתח (שאילתות). מכניסים מילת מפתח ומקבלים רשימה של כל השאלות המבוססות על נתונים המציגים שילובים של חיפושים שהושלמו אוטומטית.
     
    ליחצו לסקירה קצרה

    מצטרף אליו כלי חדש נוסף אך שונה  AlsoAsked אשר לוקח את מונח החיפוש שלך ומראה לך אילו שאלות אחרות "אנשים גם שואלים" באופן מקומי לפי מדינות. לאחר מכן יראה לכם כיצד כל דרגת שאלות משוייכת לקבוצה וההקשרים ביניהם.

    ליחצו להמשך קריאה

  3. האם קיים אצלכם תהליך מובנה וקבוע לאיסוף ומינוף של המלצות מלקוחות שלכם?
    Spectoos 
    יאפשר לכם לאסוף המלצות מלקוחות בצורה קלה, משכנעת, מעוצבת ושניתנת להטמעה ומעקב בקלות רבה.
    הכלי מאפשר ייעול של התהליך כולו מאיסוף המלצות מלקוחות, פרסום והפצה שלהם תוך כדי מעקב וניתוח של הביצועים שלהם.

    ליחצו להמשך קריאה

מוזמנים גם לקרוא את הסקירה של  6 הכלים משנה שעברה שעדיין מאוד רלוונטיים.