טריקים למציאת הזדמנויות לפרסום פוסט אורח באמצעות חיפוש מתקדם בגוגל

למצוא הזדמנויות לפרסום פוסט אורח זו משימה שיכולה לקחת הרבה זמן אם לא מגדירים היטב את התהליך, בפוסט הבא תכירו שיטות למציאת הזדמנויות לפרסום פוסט אורח בצורה חכמה ויעילה.

למה בכלל כדאי לפרסם פוסט אורח?

אם אתם מחפשים להיות מובילי תחום, כתיבה עבור אתרים ובלוגים מובילים אחרים בענף שלכם היא אחת הדרכים שלא כדאי לכם לדלג עליהם. על ידי זה שהם בוטחים בך בפרסום התוכן שלך, העוקבים שלהם וגם שחקנים מובילים אחרים בתחום שלך ירגישו גם הם בנוח לבטוח בך.

יתרון נוסף הוא ההזדמנות להפיץ את התוכן שלכם מול קהל חדש לגמרי שאולי בכלל לא יודע על קיומכם ולייצר הזדמנויות ולידים חדשים.

וכמובן, מאמרים של כותבים אורחים הם הדרך הטובה ביותר ליצור קישורים נכנסים איכותיים מאתרים רלוונטיים ומכובדים שזה בין היתר מצויין לקידום במנועי חיפוש.

איך למצוא הזדמנויות לכתיבת פוסט אורח?

אז יופי, השתכנעת ועכשיו מגיעה ההתלהבות והרצון להתחיל לכתוב עבור כל אתר רלוונטי בעולם!

לפני שנכנסים לתהליך, צריך לזכור שלא כל ההזדמניות לכתיבת מאמר אורח נוצרו שוות, צריך לוודא שבוחרים באלו שמתאימות למותג ולמטרות השיווק שלך.

הנה כמה דברים שמומלץ לשקול לפני בחירת האתרים שרוצים לכתוב עבורם:

* האם קהל היעד הוא אכן מתאים?
* כמה תנועה מגיעה לאתר? (אפשר להשתמש ב- SimilarWeb בשביל לבדוק).
* מה הממוצע של שיתופים למאמרים שלהם?
* המעמד של הדומיין (ניתן להשתמש AHrefs או SEM לבדיקה).

ועכשיו... צריך למצוא בלוגים טובים בתחום שלך אשר מקבלים פוסטים אורחים.

ישנן דרכים רבות למצוא הזדמנויות לפוסטים אורחים, הפוסט הזה יתמקד באיך למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר לכתיבת בלוג בעזרת Google Search Operators שהם תווים מיוחדים ופקודות (לפעמים נקראים "אופרטורים מתקדמים") המרחיבים את היכולות של חיפוש טקסט רגיל. 

הרעיון מאחורי מינוף אותם תווים לחיפוש מתקדם של גוגל הוא לחשוב על מה היא מילת המפתח הפוטנציאלית שהאתר ישתמש בה כדי לתאר את ההזדמנות לפרסום אורח.

בפוסט הבא תכירו אפשרויות המבוססות על 4 גישות:

- אתרים המבקשים בגלוי פוסטים של אורחים
- אתרים אשר פתוחים לרעיון אך אינם מקדמים אותו.
- מציאת הזדמנויות באמצעות רמזים של כתובות אתר
- ניתוח שבו המתחרים שלך או משפיענים בתחום שלך כותבים.

בונוס: טריק נחמד לכתובות .edu ו- Org.

אתרים המבקשים בגלוי פוסטים של אורחים

The “write for us” approach

“[your keyword]” +”write for us”
“[your keyword]” +”write for me”
“[your keyword]” +”become a contributor”
“[your keyword]” + “guest post”
“[your keyword]” +”blogging guidelines”
keyword + “guest post guidelines”
“[your keyword]” +”contribute”
“[your keyword]” + “guest column”
“[your keyword]” +”submit a guest post”
“[your keyword]” + “accepting guest posts”
“[your keyword]” + “Now Accepting Guest Posts”
“[your keyword]” +”contribute to this site”

כך יראו התוצאות:

Guest blogging

מציאת הזדמנויות באמצעות רמזים:

“[your keyword]” + “guest post by”
“[your keyword]” + “this is a guest contribution”
“[your keyword]” + “contributing writer”
“[your keyword]” + “guest author”
“[your keyword]” + The following guest post”
“[your keyword]” + “guest blogger”
“[your keyword]” + “guest column”
“[your keyword]” + “guest article”

בכתובות של אתרים:

“[your keyword]”+ inurl:guest-posts
“[your keyword]” + inurl:write-for-us
“[your keyword]” + inurl:guest-post-guidelines
“[your keyword]” + inurl:profiles/blog/new
“[your keyword]”+ inurl:category/guest
“[your keyword]”+ inurl:contributors

ניתוח המקומות שבהם המתחרים שלך או משפיענים בתחום שלך כותבים:

“Guest post” + “[influencer name]”
“Contributor” +“[influencer name]”

שימו לב: כאשר מחפשים את ההודעות של המתחרים או המשפיענים שלכם, חשוב להוסיף - "כתובת אתר" כדי לסנן את התוכן המקורי שלהם.

לדוגמה, אחד ממשווקי התוכן המאוד מוכרים הוא Leo Widrich, מייסד שותף של Buffer.

ליאו כתב כל כך הרבה בלוגים עבור הבלוג של Buffer, ואם נחפש את שמו עם כל שילוב של מילות מפתח, אז כנראה נקבל תוצאות מתוך הבלוג של Buffer.

זה המקרה שבו הוספת "כתובת אתר" הוא שימושי.
לדוגמה:

“leo widrich + “guest post by” -https://blog.bufferapp.com”

זה מוודא שאני מקבל את התוצאות עבור
“”leo widrich + “guest post by””

אבל "-https: //blog.bufferapp.com" אומר לגוגל, שאני לא רוצה לקבל כל התוצאות בחזרה מכתובת אתר ספציפית זו.

בדרך זו, מקבלים רק את הבלוג האורח של ליאו, זה ייראה ככה:

guest post google search

זה לא מדוייק אבל 99% מהתוצאות יהיו בדיוק מה שחיפשת.

בונוס: מחפש לקבל קישורים מ edu, org, וכו'
השתמש בתווים הבאים:

* inurl:.edu keyword + helpful sites
* inurl:.eu keyword + resources
* inurl:.edu useful sites + keyword

לסיכום:
זה לא משנה באיזה נישה אתם נמצאים, יש המון בלוגים שאפשר לכתוב עבורם אם רוצים לבנות סמכות או מודעות למותג, צריך רק לאמץ את השיטה הנכונה, למצוא ולתעדף אותם.

תרגום למאמר המקורי באנגלית מהבלוג של חברת stardom.io שמומלץ לעקוב אחריו.