סוגי הקהלים המומלצים לחברות B2B במערכת הפרסום של פייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק יעילה מאוד כדי להגיע למשתמשים רלוונטים עבורכם שעדיין לא יודעים עליכם.
אנחנו ממליצים לכם לנסות את הקהלים הבאים שמתאימים במיוחד עבור חברות B2B.

טירגוט מחדש

צרו רשימה של הלקוחות הפוטנציאליים שעדיין לא ביצעו המרה באמצעות מודעות ממומנות לשיווק מחדש. כלומר, אם מבקר באתר לא השאיר פרטים או ביצע פניה או למשל עוקב שהביע עניין בדף העסקי עשה לייק לפוסט או מעקב לעמוד, אך עדיין לא נכנס למשפך המכירות שלך, זו הדרך לנסות שוב להגיע אל המשתמשים האלה עם הצעה חדשה ומפתה.

לרוב, מודעות המופנות לקהל חדש משתמשות בטקסט כמו: "לחץ למידע נוסף"כדי להניע לפעולה אבל, עבור מודעות טירגוט מחדש, כדאי לבחון הנעות אחרות לפעולה למשל: להרשמה, צור קשר או קבע פגישה, בהתאם למטרה וההצעה של המודעה.
כדי להתחיל ברימרקטינג, מומלץ לנסות את שני הקהלים הבאים: יוזרים שביקרו באתר ועוקבי העמוד העסקי.

קהל דומה (Look a Like)

אחד מסוגי הקהלים היעילים ביותר בפייסבוק (מיד אחרי רימרקטינג, כמובן) הוא  קהל דומה (LAL=Look a Like). הוא בעצם מאפשר להשתמש בנתונים קיימים שלכם (למשל רשימות לקוחות, רשימות לידים וכד ') כקהל שעל פיו ניתן למצוא משתמשים חדשים בעלי מאפיינים, והתנהגויות דומים מאוד.

בעת שימוש בקהל דומה, בחירת הקהל הראשונית היא חשובה במיוחד. הרעיון הוא לוודא שבונים רשימות קהל מהקהל שלך שכבר מניב את הביצועים הטובים ביותר.

לדוגמה, אם יש לך אפשרות לבחור בין אנשים שנרשמו לניסיון בחינם של המוצר או לאנשים שרכשו את המוצר בפועל, עליך להתחיל עם הקהל שרכש בפועל את המוצר; אלה הם המשתמשים המניבים הכנסות לעסק שלך, ואתה צריך למצוא משתמשים נוספים כמתם.

אוקיי אז עכשיו שאנחנו יודעים שאנחנו רוצים למקד ללקוחות שלנו, האם אנחנו מוכנים להתחיל ולבנות קהלים דומים? חכו עוד שניה, במיוחד אם יש לכם רשימה מכובדת של נתוני המשתמשים שלכם, תיצרו סגמנטציה, פלחו את הרשימה לקבוצות עם מאפיינים להגדרה (למשל לפי תעשיות) כך תוכל להתאים את הקריאייטיב, ההודעות וההצעות באופן במדויק הרבה יותר.

לא משנה סוג העסק ומטרותיו, הקהל המותאם אישית נוטה להשיג ביצועים יוצאי דופן, אם לא הטובים ביותר, מכל שאר הקהלים. פייסבוק לוקחים את רשימת המיילים שאתם מעלים ויוצרים קהל חדש הדומה במאפייניו לרשימה הזו. פייסבוק מוצא עבורכם אנשים דומים לקהל שכבר יש לכם: לקוחות קיימים, עוקבים בפייסבוק, ומבקרים באתר. 

טיפ: אפשר לעשות שימוש ברשימות שהשגתם מצד ג', להעלות אותם למערכת הפרסום, לטרגט אותם ישירות או ליצור מהם קהל דומה.

בואו ללמוד כיצד לעבוד עם כלי הפרסום הממומן של פייסבוק ולמנף את ההשקעה של הזמן והאנרגיה בפרסום בפייסבוק ליחצו כאן לפרטים