מודעות פייסבוק לחברות B2B שייתנו לך השראה

בעבר הלא כל כך רחוק נהגו לחשוב שמודעות פייסבוק מתאימות בעיקר לחברות- B2C, אבל היום מבינים שהם מאוד יעילות גם עבור חברות B2B.

הן בהחלט יכולות ליצור מודעות למוצר, לשירות או לחברה, הן יכולות לגרום לאנשים לנסות את המוצר או השירות בפעם הראשונה והן גם יכולות לגרום למכירה ממש ובאופן ישיר. 

לא משנה מה המטרה שלכם, תוכלו להשתמש בדוגמאות הבאות של חברות B2B על מנת לבנות ולשפר את הקמפיינים הפרסומיים שלכם.

מודעות למותג ויצירת ביקוש

אחת המטרות הברורות היא לגרום לאנשים להירשם, בין אם לניוזלטר או לרשימת דיוור, זה כמובן יפתח בפנינו ערוץ תקשורת שבו נוכל להראות עד כמה אנחנו מכירים את התחום ולשכנע אותם לנסות את המוצר.

אחת הדרכים שבהם משתמשות חברות B2B היא להציע משהו בעל ערך בחינם במודעות הפייסבוק, פשוט כי זו דרך מצויינת להראות את התובנות הייחודיות שאין למתחרים.

InsightSquared B2B FB Ad

InsightSquared, פלטפורמה של ניתוח נתונים למכירות ולשיווק.

הסיבה שהמודעה שלהם מוצלחת זה כי היא מתבססת על קידום ספר דיגיטלי. הם מבטיחים שתקבל משהו בעל ערך במקרה הזה תוכן מאת מארק רוברגה, שהוא אחד השמות הגדולים במכירות SaaS, ושאותו לא ניתן למצוא בשום מקום אחר. 

הורדת ה-"ספר האלקטרוני בחינם" הינה קריאה לפעולה בולטת, אבל הם גם משתמשים בחכמה בקריאה שנייה לפעולה שהיא פשוט לסמן לייק לעמוד שלהם מה שמאפשר מעורבות נמוכה יותר עבור המשתמש אבל נותנת לנו אינדיקציה על הבעת עניין.

קידום מוצר 

רוב המודעות של חברות B2C הן מאוד ישירות. יש להם מוצר, והם רוצים לגרום לך לנסות אותו. 

גם מודעות B2B יכולות לפעול באופן דומה ע"י זיהוי הקהל הנכון ומתן הצעת ערך חזקה. אם מוסיפים תמונה ממש טובה, יש סיכוי גדול יותר להגיע לקהל המתאים שירשם לקבלת המוצר או השירות.

ipinfo FB ad

 

Ipinfo אומרים בכותרת ובטקסט שלהם בדיוק מה הם עושים. להיות ברור זה תמיד טוב, אבל אם היו מוסיפים טקסט שמדגיש את הערך ללקוח ולא מסתמכים רק על תיאור תכונות המוצר שלהם ייתכן שהמודעה היתה יותר טובה.

Aha Labs FB ad

 

Aha Labs הוא מוצר להדמיית road map, והם גאים בהדמיות שלהם.
הם שומרים את המודעות שלהם ממוקדות ממש - אין טקסט ראשי, רק כותרות שמציינות מה הם עושים, ונותנות לתמונה לעשות את העבודה.

מהתגובות למודעה אפשר לראות שהמודעה מוצלחת ונראה שאנשים אהבו את ההדמיה.

Aha Labs FB ad comments

תקופת ניסיון ללא תשלום 

רוב האנשים לא מעוניינים לשלם עבור מוצר באופן מיידי, אבל סביר להניח שמודעה יצירתית בשילוב עם ניסיון חינם תקסום להם.

זו ההזדמנות שלנו לצרף אותם למשפך השיווקי עד לרגע הנכון שבו יהפכו ממשתמשים מזדמנים ללקוחות נאמנים. 

Boomerang FB ad

Boomerang מבינים כמה אי-מייל "גוזל" זמן. הם מציעים פיתרון שיקל וגם מתארים איך בדיוק: תזמון, מעקב ואפשרויות לתזכורות על מנת לאפשר שליטה מסוימת על תיבת הדואר הנכנס. 

הקריאה הכפולה שלהם לפעולה מגדילה את הסיכויים כך שאם מישהו אינו מעוניין בניסיון החינמי, הוא עדיין עשוי להמשיך ולעקוב באתר האינטרנט שלהם או בעמוד העסקי בפייסבוק.

 

FineReport FB ad

FineReport משתמשת במודעה הזו בטקטיקה מוכרת בשיווק של "ההוכחה החברתית" שבמקרה הזה מגיעה מרשימת הלקוחות שלהם: למעלה מ -4,500 חברות, כולל איזכורים של השמות הגדולים כמו IBM, נייקי וסטארבקס אשר משתמשים בתוכנת הדיווח שלהם.

המודעה הזו אומרת שאם זה טוב מספיק עבור כמה מהשמות הגדולים ביותר בתחום, זה כנראה מספיק טוב עבורך.

Insightly FB ad

Insightly כלי ה- CRM, בחרו להשתמש בהומור. רוב המודעות בחברות B2B משתמשות בדמויות אנימציה, דש-בורדים וצילומי מסך, פה נבחרה תמונה קצת אחרת.

אמנם זה הימור לקרוא לקהל היעד הפוטנציאלי בשמות כמו "Geeks", אבל התמונות שלהם מאזנות את האמירה בצורה משעשעת שבהחלט יכולה לגרום ללחיצה על הלינק שמוביל להרשמה לגרסת הניסיון ללא תשלום.

עוד דוגמאות למודעות B2B תוכלו למצוא כאן 

בואו ללמוד כיצד לעבוד עם כלי הפרסום הממומן של פייסבוק ולמנף את ההשקעה של הזמן והאנרגיה בפרסום בפייסבוק ליחצו כאן לפרטים