דוגמה לחדשנות בוידאו שיווקי

המציאות הרבודה (Augmented Reality) כבר כאן והשיווק יכול לעשות בה שימושים מגוונים.

צפו במוצר הבא שבזכותו כבר לא צריך להסתפק במדבקה של לוגו החברה המלווה בטקסט קצר של המסר השיווקי.

מעכשיו כל תווית על גבי מוצר פיזי יכולה לשמש כפלטפורמת וידאו אשר עליה יוצג סרטון שיווקי.

הראשונים שיעשו שימוש בטכנולוגיה יהנו מגורם ההפתעה והחדשנות. 
אנחנו מהמרות שבקרוב נראה יותר ויותר חברות שישלבו את זה במוצרים הפיזיים ובאריזות שלהם.

לחברות התוכנה (SaaS) או השירות (Services) זה בהחלט יכול להשתלב מצויין במתנות שנותנים ללקוחות פוטנציאליים בתערוכות מקצועיות. 

רוצים לקבל השראה ורעיונות מחברות B2B על הפקות סרטונים? אנחנו מזמינות אותך לסדנת  Video Marketing Trends שבה תוכלו להכיר טרנדים בהפקות וידאו, תקבלו טיפים לתהליכי ההפקה אצלכם בחברה, נראה איך כל סרטון מתממשק לאסטרטגיה השיווקית ונסקור את הכלים המתקדמים היום בשיווק באמצעות וידאו.  לקבלת סילבוס ופרטים ליחצו כאן