הטמעת אירועים ופיקסלים בשיווק ללא צורך בידע טכני

איזה כיף לגלות פיתוח ישראלי חדש! מדובר על כלי ווב חדש שעוזר לנו מנהלי שיווק להטמיע אירועים בגוגל אנליטיקס כדי לעקוב אחר דברים שונים כמו: פעילות הגולשים באתר, צפיות בעמודים, הקלקות או להטמיע פיקסלים של פייסבוק ולינקדאין וכל זה ללא צורך בידע בתיכנות או בהבנה טכנית של קודים.

אז איך מטמיעים את כלי השיווק והאנליטיקס כמו: google analytics, google ads, Facebook, LinkedIn, Hubspot, Intercom, Bing, Taboola, ועוד...
בלי לבקש מהוובמאסטר, בלי ללמוד קוד, ובלי לראות שעות על גבי שעות של סרטונים על תג מנג׳רים מסורבלים?

הכירו את Kodeless (חדש חדש חם מהתנור ובינתיים חינם)

באמצעות הכלי, מנהלי השיווק מקבלים שליטה מלאה על הטמעת כל כלי השיווק ובזכותו ניתן בלחיצת כפתור ובקלות להתחיל לעקוב אחר התנהגות המשתמשים.

מעכשיו תוכלו להטמיע את הכלים, לאסוף נתונים ולעקוב אחר מעורבות המשתמשים באתר שלכם ובפלטפורמות הדיגיטליות בקלות ומהירות ולהיפרד מהאנשים הטכניים שלכם (הם ישמחו שתפסיק להציק להם...).

ע״י העברת היכולת והאחריות חזרה אל איש השיווק (מי שבשורה התחתונה אכפת לו מהמידע), מתאפשר איסוף מידע טוב יותר, חוסך שעות פיתוח ושל ניקוי דאטה ומאפשר לאנשי השיווק לעבוד עם הכלים האהובים שלהם בלי להסתבך עם הטמעות.

בין הכלים שקודלס כבר תומכים בהם ניתן למצוא את:
google analytics, google ads, Facebook, LinkedIn, Hubspot, Intercom, Bing, Taboola.

ובקרוב מבטיחים שיצטרפו גם: 
Customer IO, Woopra, Mixpanel, Mailchimp,Custom dimensions,Alerts

ליחצו כאן לצפייה בוידאו דמו קצר

 kodeless הטמעת  כלי השיווק ללא צורך בידע טכני