המלצה על 6 כלים למנהלי שיווק ותוכן

ריכזנו עבורכם את מיטב הכלים שאנחנו חושבות שיהפכו אתכם למנהלי שיווק אפילו טובים יותר.

  1. הכלי הראשון הוא  Padlet שהוא לוח שעם דיגיטלי עם המון יכולות חשובות לניהול מיטבי ושיתוף של מידע בין מחלקת השיווק למחלקות אחרות בחברה או מחוצה לה. ליחצו לפירוט השימושים שלו 

  2. לעבוד פחות קשה ועדיין להספיק לסיים יותר משימות זו שאיפה אפשרית ולגיטימית בהחלט בעידן המידע.  אחד הכלים שיעזרו לכם להינות מיום עבודה פרודוקטיבי, יצירתי ואף רגוע נקרא -Pocket.  פוקט כשמו כן הוא: כיס ללכידה של מאמרים וסרטונים והוא המקום האפקטיבי לשמור למועד מאוחר יותר מאמרים, קטעי וידאו וכמעט את כל סוגי הקבצים.  
    פוקט הוא כלי עוצמתי, מלא בפיצ'רים חכמים שמאפשר לצרוך הרבה תכנים בקלות ובמהירות אבל מה שהכי חשוב זה לעשות בו שימוש מושכל כדי לא ליפול למלכודת של "עוד מקום שבו שומרים חומרים" -  מעין "בית קברות לתוכן" לא מנוהל שכזה איך? ליחצו להמשך קריאה

  3. הכלי הבא הוא שילוב מעולה של גיליון עבודה ומסד נתונים ידידותי ביותר Airtable
    הוא דומה לאקסל ב- Google Sheets אבל עם ממשק  הרבה יותר אינטואיטיבי שכל אחד יכוול להשתמש בו, שמאפשר שיתוף בזמן אמת וגם תכונות נוספות כמו צירוף קבצים. למה ולמי הוא מתאים? המשך קריאה

  4. כדי למצוא רעיונות לכתיבת תוכן בתחום ספציפי כדאי שתכירו את Answer The Public הוא כלי חזותי מדהים שנותן לך רעיונות לנושאים לכתיבה על בסיס מילות מפתח (שאילתות). מכניסים מילת מפתח ומקבלים רשימה של כל השאלות והנושאים שגולשים פרסמו ברשת. ליחצו לסקירה קצרה

  5. Sniply הוא כלי להפצת תוכן אשר באמצעותו תוכלו להוסיף הנעה לפעולה (CTA) וטפסי הרשמה לכל קישור ברשת שאתם רוצים לשתף. תחשבו על הפוטנציאל... תוכלו לנכס בעבור המותג שלכם כל תוכן על גבי הרשת. האפשרויות הן רבות ליחצו להמשך קריאה

  6. חדש חדש, חם מהתנור ובינתיים חינמי: הכירו את  Kodless 
    ממשק ויזואלי פשוט וידידותי שלא מצריך ידע טכני ומאפשר להטמיע לבד את כל כלי השיווק, אנליטיקס, פיקסלים ובלי הצורך ללמוד את התג מנג'ר שיכול להיות קצת מסובך. תוכלו להטמיע את הכלים, לאסוף נתונים, לעקוב אחר מעורבות המשתמשים מהר יותר ובכך להיפרד מהאנשים הטכניים שלך (הם ישמחו שתפסיק להציק להם) להמשך קריאה