וידאו: איך לבנות סיפור מניע לפעולה

כאשר מנסים לבנות סיפור שיווקי טוב או מסר- יש כמה פרדיגמות נהדרות שכדאי להכיר,  ממרטין לותר קינג בנאומו המפורסם"יש  לי חלום" ועד ההצגה של סטיב ג'ובס בהשקת ה- iPhone. ננסי דוארטה, בהרצאת ה- TED המפורסמת שלה, מתארת מהו המבנה משותף לנאומים והסיפורים המוצלחים האלו ואחרים.

הקונספט שלה מאוד מעניין, ולמעשה מדובר בשיחת ה- TED השביעית הנצפית ביותר בכל הזמנים.

מה שמעניין עבורנו מנהלי השיווק - הוא שאנחנו יכולים לחלץ מן הרעיונות שלה תוכנית אסטרטגית עבור המסרים השיווקיים שלנו.

 

בסדנה הקרובה שלנו "The Super-Powers of Über-Messaging" נסקור כמה פרדיגמות, שיטות עבודה מומלצות וכלים מעשיים ליצירת סיפור ומסר שיווקי שמניעים לפעולה, מייצרים עניין והמרות >>>ליחצו לפרטים נוספים