וידאו: פארודיה ידועה על סרטוני חברה

הסרטון "Generic Brand Video" זכה בפרס-  "Shorty Award for Best in B2B" והוא דוגמה מצוינת לחשיבות הבידול ושאפשר להיות ייחודי מבלי להמציא מחדש את הגלגל (קצת אומץ יכול לעשות את ההבדל) כי כשזה מגיע למסר השיווקי שלך - זה לא יעזור כמה ההפקה עצמה מושקעת אם המסר השיווקי לא מבודל וממוקד. 

צפו בסרטון המושקע הבא אשר חושף את המבנה הגנרי של סרטוני תדמית שלא מעט חברות "נופלות" בו.

בסדנה הקרובה שלנו "The Super-Powers of Über-Messaging" נסקור כמה פרדיגמות, שיטות עבודה מומלצות וכלים מעשיים ליצירת סיפור ומסר שיווקי שמייצרים עניין, מניעים לפעולה והמרות >>>ליחצו לפרטים נוספים