The Sprint Marketing Technique

תארו לעצמכם עולם שבכל שלושה שבועות תהיה בארגון קפיצת מדרגה בזכות השיווק? בסדנה נלמד את השיטה והכלים שיכולים להביא אתכם לשם


אז מה באמת קורה היום במחלקות שיווק בחברות שונות?
כל צוות השיווק עובד בקצב משוגע לתמוך בעסקי החברה. עובד על קמפיין, תערוכה, חולצה, פוסטרים, אוטומציה ובקשות למצגות שנופלות מהמנכ"ל ישר לידיים של... השיווק.
אך יחד עם כל העשייה וההמולה, עדיין יש תחושה שדברים לא זזים בקצב שהארגון צריך,   לשיווק "לוקח יותר זמן מהצפוי", המיתוג החדש מתעכב עם המסרים והאתר עדיין לא גמור ותמיד יעלה בכחצי שנה איחור.

למצבים הללו יש פתרונות שונים. אחד מהם היא שיטת הספרינט מרקטינג. 

השיטה מבטיחה שבכל שבועיים יהיה לכם משהו חדש להציג בישיבות ההנהלה ומאפשרת התקדמות עם פרוייקטים מורכבים וארוכים בפרקי זמן קצרים. בדיוק כמו שבעולם הפיתוח והמוצר עובדים בספרינטים ומתקדמים כל הזמן,  גם בשיווק אפשר לעשות זאת בהצלחה.

התוצאה הצפויה תהיה הספקים יותר גבוהים, עבודה עם נתונים בדוקים (ולא הנחות עבודה שמובילות להוצאות גבוהות ולפעמים לתוצאות פחותות מהצפוי), השיווק מייצר קצב אחר בתוך הארגון – והנהלה שמרוצה מקצב העשייה. 

בסדנה של מפגש אחד נבין מה זה אומר לעבוד בשיטת הספרינט, מהם השלבים ומה נדרש לעשות בכל שלב, נדבר על תבניות עבודה לשלבים הראשוניים, על דיונים שמקדמים ולא משאירים אותנו בסוף ישיבה עם עוד ישיבה שצריך לתאם, נציג כלים שמאפשרים לנו להאיץ את ההתקדמות בתוך הארגון ומול הספקים החל מיצירת תכנים ועד אוטומציה – שכשמשולבים עם שיטת הספרינט מייצרים אפקט משמעותי של עשייה.  

אז מה אתם אומרים? רוצים ללמוד איך לעבוד בספרינט?

לקבלת סילבוס ושמירת מקום שילחו מייל אל: info@mc-forum.co.il

מנחה: נילי גולדברג
בין השעות 09:00-13:00 

מתחם WeWork שרונה, ת"א

מחירון הסדנאות

 

נילי גולדברג שיווק B2B

לקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
אימייל (*)
טלפון (*)
(*) שדה חובה
שילחו לי פרטים נוספים