איך הופכים אתר אינטרנט למעניין?

איך הופכים אתר אינטרנט למעניין?

אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם מרגישים שאין בו מספיק כניסות של גולשים, או שהוא לא מייצר עבורכם מספיק עבודה, וכי אין בו מספיק פניות מגולשים - סימן שמשהו באתר לא נכון.

אתר כזה סביר להניח הוא אתר שאינו מספיק מושך, שהוא אינו בנוי נכון, או אינו אטרקטיבי. ולכן חשוב להפוך את האתר שלכם לאטרקטיבי ומעניין. אז איך עושים זאת? הכל בהמשך.

בדקו את העיצוב הכללי של האתר שלכם – חשוב לבדוק כיצד האתר נראה ואיך הוא מעוצב תוך שאתם מבצעים מעין קבוצת מיקוד לאתר. שימו לב לנראות של האתר שלכם ולעיצוב הכללי שלו. קבלו דעות ממספר אנשים על האתר ובקשו מהאנשים בקבוצת מיקוד שיצרתם לענות על מספר שאלות שתכינו להם. בין השאלות שאלו את אותם אנשים על רמת העיצוב של האתר, העניין שהוא מייצר בהם, בדקו האם הם רוצים להישאר באתר והם או מעניין אותם. הסיקו את המסקנות מהתשובות שלהם ובדקו שינויים בהתאם למענה שלהם. אם יש צורך - עצבו ובנו את האתר מחדש.

ויזואליים מעניינים  - חשוב ליצור ויזואליים מעניינים באתר. השקיעו כסף בתמונות מתחלפות, אימג'ים מעניינים, סרטונים, ועוד. חשוב שהאתר שלכם יהיו עשוי בצורה יפה, וכי הוא יעורר עניין ויעודד את הגולשים להישאר בו. בכך תוכלו לשמור על האתר שלכם מעניין ונגיש.

תוכן איכותי – השקיעו בתוכן איכותי. אם ניחנתן בחוש כתיבה, חשוב לכתוב כל הזמן מאמרים מעניינים ואינפורמטיביים לאתר בנושא שבו האתר שלכם עוסק. כתבו בצורה קריאה ונכונה ואם אפשר העבירו את התכנים שלכם לעריכה והגהה לשונית. חשוב שלא יהיו שגיאות כתיב בתכנים שלכם. שגיאות כאלה גורמות לאתר נזק תדמיתי. אם אתם מתקשים העבירו את האתר לכותב תוכן מקצועי.

חדשו ללקוחות שלכם - נסו לחדש לגולשים שלכם: ספקו להם משהו חדש וייחודי. גלו להם מעט מסודות המקצוע בתחום שלכם. נסו להיות פורצי דרך וייחודיים. הבינו שכמוכם ישנם הרבה ולכן חשוב שתמצאו את הנקודה שאתם שונים מאחרים והבהירו אותה בפני הלקוחות.

קידום אתרים – השקיעו בתהליך של קידום אתרים. אתר שרק נמצא ברשת ואינו מקודם הוא סוג של רוח רפאים. חשוב לקדם את האתר שלכם בין אם מדובר בקידום אורגני או בקידום ממומן. קידום מכל סוג יעזור לאתר שלכם לבלוט ולהיות נגיש ובולט יותר בפני הלקוחות.

טיפים ועצות – תנו טיפים ועצות באתר בין אם בסרטון ובין אם במאמרים. לקוחות פוטנציאליים אוהבים מאד לקבל טיפים טובים ועצות. טיפים ועצות הופכים אותם ללקוחות טובים, רוכשים ולויאליים.

בדקו את המיקרו קופי באתר שלכם – מיקרו קופי הוא הטקסט הקטן שמניע את הגולש שלכם לפעולה באתר. המיקרו קופי הוא זה שגורם ללקוח שלכם ללחוץ על "המשך קריאה" על "קריאת התקנון" "לחץ כאן לאישור" ועוד. בדקו שהמיקרו קופי שלכם נמצא במקומות הנכונים והוא זורם ונכון.