Inbound Marketing Strategy

הסדנה מתאימה למנהלי שיווק בחברות B2B אשר מוכרות מוצר או שירות שדורשים תהליך מכירה ארוך.

בסדנה נלמד על מסעו של הלקוח Buyers Journey וכיצד SEO, בלוגים, עמודי נחיתה, טיפוח לידים ושימוש בכלי אוטומציה משוכללים לכדי אסטרטגיית שיווק אינבאונד מדידה.

בשני המפגשים של הסדנה נעבור על שלבי העבודה הבאים:

Defining - ניתוח, הגדרה ותכנון בשלב הזה נבין מה זה אינבאונד ואיך מטמיעים אותו בתהליכי העבודה של החברה. נלמד על תהליכי הניתוח, האפיון והתכנון הראשוניים.

Creating - יצירת התשתיות והחומרים  על הכלים שעוזרים לנו לבנות מערך שיווקי פרסונלי ויעיל כשהלקוח במרכז ועל התשתיות והחומרים שחשוב שיעמדו לרשותינו בתהליך.

Running - עלייה לאויר ועבודה שוטפת

* מפגש שלישי- אופציונלי לבחירת המשתתף 
בניית תוכנית עבודה אישית לקמפיין אינבאונד:
לחץ בזמן ועומס משימות מביא הרבה חברות לעסוק בעיקר בשוטף מבלי להשקיע מספיק מחשבה בבניית תוכניות שיווק ארוכות טווח. לכן בנינו את המפגש האחרון בו נבנה תוכניות עבודה מותאמות לכל משתתף,  נדבר על עבודה אופטימלית בין שיווק למכירות ועל בניית מדדי הצלחה להנהלה על ידי הדגשת הערך של השיווק לחברה.

מנחות: אורית עוז ומירי פלד
2 מפגשים בין השעות 09:00-13:00 + מפגש 3 אופציונאלי
מתחם WeWork שרונה, ת"א

מחירון הסדנאות

לקבלת סילבוס ושמירת מקום שילחו מייל אל: info@mc-forum.co.il

לקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
אימייל (*)
טלפון (*)
(*) שדה חובה
שילחו לי פרטים נוספים